DID & SUNSTAR

Łańcuchy D.I.D to produkt najwyższej jakości. Producent – japońska firma „DAIDO KOGYO” działa na rynku już przeszło 70 lat specjalizując się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych i rozrządu. Użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też w wyczynowych pojazdach sportowych, crossowych i ATV. Szeroka gama jest zróżnicowana pod względem wytrzymałości, zastosowania i ceny. Pozwala użytkownikowi dobrać produkt najbardziej odpowiadający jego wymaganiom.

ŁAŃCUCHY D.I.D SĄ MONTOWANE FABRYCZNIE PRZEZ WIEKSZOŚĆ RENOMOWANYCH PRODUCENTÓW MOTOCYKLI

O jakości łańcucha napędowego decydują:
1. Wytrzymałość na rozciąganie
2. Twardość powierzchniowa

  • sworznia
  • tulejki
  • rolki

3. Dokładność wykonania łańcucha

  • maksymalna średnica rolki
  • minimalna odległość pomiędzy rolką i płytkami łańcucha

4. Gładkość powierzchniowa

  • płytki ogniwa
  • rolki
ŁAŃCUCHY NAPĘDOWE D.I.D MAJĄ NAJWYŻSZĄ WYTRZYMAŁOŚĆ NA ROZCIĄGANIE, TWARDOŚĆ POWIERZCHNIOWĄ ORAZ PRECYZJĘ WYKONANIA.
ŁAŃCUCH X-RINGOWY D.I.D TO ŁAŃCUCH O NAJNIŻSZYCH OPORACH TARCIA I NAJDŁUŻSZYM OKRESIE EKSPLOATACJI NA ŚWIECIE.

D.I.D X-ring jest łańcuchem o największej odporności na zużycie eksploatacyjne w porównaniu z jakimkolwiek innym łańcuchem O-ringowym, posiadającym najmniejsze opory tarcia

Konstrukcja i kształt X-ringu jest przedmiotem praw patentowych firmy DAIDO KOGYO CO.

X-ring D.I.D ulega skręceniu pomiędzy płytkami ogniw łańcucha, co redukuje powierzchnię styku i w konsekwencji redukuje tarcie. O-ring lub inne modyfikowane O-ringi stosowane przez innych producentów do uszczelnienia ogniw łańcucha maja ściśnięte a przez to szersze powierzchnie punktów uszczelnień co zwiększa opory tarcia. Sprężyste skręcenie czterech sekcji X-ringu D.I.D zwiększa szczelność łańcucha, tworzy większe rezerwy olejowe wewnątrz ogniwa i minimalizuje utratę mocy.

Zobacz Kymco w portalu Skuterowo.com